Åbent hus v/ Trafikskolen - dit private amu center

Trafikdag v/ Trafikskolen

Åbent hus og reception

For alle interesserede - arrangementet er gratis.

Trafikskolen er et AMU-center i Esbjerg og vi byder indenfor til åbent hus, hvor hele Esbjerg er inviteret.

Vil du lære mere om, HVAD et AMU center er? HVORDAN det foregår på et AMU center? Eller vil du bare se lastbiler, busser og andre køretøjer indeni - og måske smage en pølse med brød fra pølsevognen? Så er du velkommen til åbent hus ved Trafikskolen.

Arrangementet er d. 10 september klokken 15:00 - 18:00 på Ravnevej nr. 7, 6705 Esbjerg Ø.

Dagens program fra 15:00 og frem:

• Rundvisninger og åbne lokaler ved Trafikskolen
  • Åbne køretøjer ved trafikskolen
  • Fri afbenyttelse af pølsevogn
  • 'Fri bar' af drikkevarer til børn og voksne
  • Udstilling fra Racing team næsbjerg - gulve med racerbiler og lastbil
  • 3D-simulator med racerbiler
  • Kørsel i mini-lastbiler for børn og uddeling af diplom
  • Popcorn og slush-ice

For børn der medbringes, vil det være en mulighed at prøve vores seje Trafikskolen-Lastbiler på vores kørebane. Her kan børnene lære hvordan man køre en mini-lastbil på vejen og efterfølgende få et Diplom. Udover det, har vi selvfølgelig sørget for slush-ice og popcorn.

Udover dette vil Racing team Næsbjerg - gulve komme med en racer-simulator, lastbil og racerbiler til udstilling og måske en lille opvisning.

Tilmeld dig gerne her: https://trafikskolen.activehosted.com/f/5